چرا بلندگوهای سقفی طرفداران بیشتری دارند؟

شنبه 14 مهر 1403 97 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

طراحی زیبا:بلندگوهای سقفی به صورت ساده و زیبا در ابعاد کوچک طراحی می شوند. ابعاد کم و نیز نصبشان در سقف باعث می شود تا سایر فضاهای داخلی آزاد وقابل استفاده باقی بمانند. این موضوع در محیط هایی با مساحت کم اهمیت بیشتری پیدا می کند،از طرفی سیم کشی بلندگوی سقفی در معرض دید نیست؛چون یک سیم کشی مخفی در داخل سقف اسکلت ساختمان انجام می شود. در نهایت همه ی اینا ها باعث میشود تا محیط شما طراحی داخلی زیبا و جذاب تری داشته باشد.

نصب راحت تر:اسپیکر سقفی نسبت به باندهای اکتیو و پسیو سبک تر هستند،بنابراین؛به راحتی قابل نصب هستند. همچنین برای نصب آنها لازم نیست تا همه چیدمان بخش های یک سالن بهم بریزد.

کیفیت پخش صوت:اتصال به آمپلی فایر و وجود یک توییتر در باند سقفی سبب پخش صدای قابل قبول تر می شود.از طرفی جای گذاری این بلندگوها در سقف باعث پخش بهتر و یکنواخت صدا در سراسر محیط شده و به شدت صدای در حال پخش چندین برابر می شود.همچنین بلندگوی سقفی با کاهش حداکثری نویز و تداخلات اکوستیکی،صدایی با کیفیت و وضوح بیشتر ارائه می کند،زیرا؛نصب این بلندگو در سقف سبب گشته تا جذب صدای تولیدی از باند ها توسط لوازم موجود در محیط به حداقل برسد ویک بیس مناسبی نیز در صدای تولیدی ایجاد گردد.به همین دلیل بلندگوی سقفی را به عنوان ایده آل ترین گزینه برای پخش موسیقی معرفی میکنند.

 

قابلیت ترانس مچینگ:در سیستم ولتی با قرار دادن یک ترانس مچینگ در مسیر خروجی آمپلی فایر،می توان سیگنال اهمی را به حالت ولتی تغییر داد. لذا امکان اتصال تعداد زیادی از بلندگوهای سقفی به یکدیگر آن هم تنها با یک کابل و به صورت موازی فراهم می گردد.در واقع یکی از مزایای خرید بلند گوی سقفی می تواند سهولت سیم کشی آن باشد.

 

پیشنهاد ما برای شما بلندگوهای سقفی تندر(TSC_80T/TSC_65T/TSC_65بلندگوهای سقفی تایفون(TYC_650/TYC_600)می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصول Thunderelectronic وقیمت به وب سایت www.tooptek.com مراجعه کنید و یا با مشاورین ما تماس بگیرید.


چرا بلندگوهای سقفی طرفداران بیشتری دارند؟توپتک10/5/2024♦طراحی زیبا:بلندگوهای سقفی به صورت ساده و زیبا در ابعاد کوچک طراحی می شوند. ابعاد کم و نیز نصب... ♦طراحی زیبا:بلندگوهای سقفی به صورت ساده و زیبا در ابعاد کوچک طراحی می شوند. ابعاد کم و نیز نصبشان در سقف باعث می شود تا سایر فضاهای داخلی آزاد وقابل استفاده باقی بمانند. این موضوع در محیط هایی با مساحت کم اهمیت بیشتری پیدا می کند،از طرفی سیم کشی بلندگوی سقفی در معرض دید نیست؛چون یک سیم کشی مخفی در داخل سقف اسکلت ساختمان انجام می شود. در نهایت همه ی اینا ها باعث میشود تا محیط شما طراحی داخلی زیبا و جذاب تری داشته باشد.♦نصب راحت تر:اسپیکر سقفی نسبت به باندهای اکتیو و پسیو سبک تر هستند،بنابراین؛به راحتی قابل نصب هستند. همچنین برای نصب آنها لازم نیست تا همه چیدمان بخش های یک سالن بهم بریزد.♦کیفیت پخش صوت:اتصال به آمپلی فایر و وجود یک توییتر در باند سقفی سبب پخش صدای قابل قبول تر می شود.از طرفی جای گذاری این بلندگوها در سقف باعث پخش بهتر و یکنواخت صدا در سراسر محیط شده و به شدت صدای در حال پخش چندین برابر می شود.همچنین بلندگوی سقفی با کاهش حداکثری نویز و تداخلات اکوستیکی،صدایی با کیفیت و وضوح بیشتر ارائه می کند،زیرا؛نصب این بلندگو در سقف سبب گشته تا جذب صدای تولیدی از باند ها توسط لوازم موجود در محیط به حداقل برسد ویک بیس مناسبی نیز در صدای تولیدی ایجاد گردد.به همین دلیل بلندگوی سقفی را به عنوان ایده آل ترین گزینه برای پخش موسیقی معرفی میکنند. ♦قابلیت ترانس مچینگ:در سیستم ولتی با قرار دادن یک ترانس مچینگ در مسیر خروجی آمپلی فایر،می توان سیگنال اهمی را به حالت ولتی تغییر داد. لذا امکان اتصال تعداد زیادی از بلندگوهای سقفی به یکدیگر آن هم تنها با یک کابل و به صورت موازی فراهم می گردد.در واقع یکی از مزایای خرید بلند گوی سقفی می تواند سهولت سیم کشی آن باشد. پیشنهاد ما برای شما بلندگوهای سقفی تندر(TSC_80T/TSC_65T/TSC_65)و بلندگوهای سقفی تایفون(TYC_650/TYC_600)می باشد.جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصول Thunderelectronic وقیمت به وب سایت www.tooptek.com مراجعه کنید و یا با مشاورین ما تماس بگیرید.5.0